SÅ NEMT FÅR DU 6 OM DAGEN!

Det er ikke nødvendigvis så svært at få de anbefalede 600 gram frugt og grønt dagligt! Her kommer der endnu et forslag til, hvordan du ganske nemt kan få tilstrækkeligt frugt og grønt i løbet af en dag.


GRØNKÅLSSALAT

Morgenmad
Skær en banan ud og spis den på havregryn.

Formiddagsmad
Et æble (halvdelen af de 6 om dagen skal komme fra frugt og den anden halvdel fra grøntsager)

Frokost
Grønkålssalat 

Eftermiddagsmad
Kog et par æbler og tilføj stødt kanel, spis det evt. med lidt mælk på.

Aftensmad
Spagetti med kødsovs. Brug 2 dåser flåede tomater i kødsovsen og 2 store løg. Flåede tomater tæller også med i de 6 om dagen.

Aftenssnack
Udskåret frugt dyppet i lidt mørk chokolade

God weekend alle sammen! Husk at I har mulighed for, at vinde 6 dåser lækker kaffe lige her, men skynd jer, jeg trækker de to vindere i morgen!

XO SOFIE

Billede: HelathJunkie

FOLLOW ME AT FACEBOOK HERE, BLOGLOVIN? HERE AND INSTAGRAM @sofiebentzen 

8 kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *