SUND MILKSHAKE

Så er løbeturen netop overstået, og jeg har fortjent noget lækkert – jeg har set mange nyde milkshakes de sidste par dage, så nu var tiden kommet til, at jeg selv skulle nyde en! Jeg har selvfølgelig lavet mig en sund version, så den kan nydes med god samvittighed. Opskriften er ganske simpel og smager helt fantastisk!

DET HER SKAL DU BRUGE:
1/2 banan
3 jordbær
65 g frosne blåbær
1 dl skummet mælk
lidt friske bær til at pynte med

Så blender du bare alle ingredienser godt sammen, hælder det hele op i et glas og pynter med lidt bær. Et voila – sund milkshake klar til servering :) Yummi yummi den var simpelthen så lækker, jeg tror, jeg vil lave en til morgenmad i morgen, så vil jeg blot tilføje lidt havregryn til opskriften, så den mætter lidt mere. Se energiberegning af milkshaken i skemaet. Jeg håber, I alle sammen har haft en fantastisk weekend!?

XO SOFIE

Billeder: HealthJunkie 

8 kommentarer

  • Birgitte siger:

    Mums den ser god ud! :) Laver også altid smoothie på denne måde – altså uden sukker, sirup, is eller hvad de nu kan finde på at komme i på cafeer rundt omkring 😉 Bruger bare A38 i stedet for…

  • Malene siger:

    Nøøj, hvor ser det lækkert ud! Det må jeg prøve 😉

  • SimpleVanilla siger:

    Jeg elsker din blog! den er fantastisk! så ret-inspirerende, nåt man selv er ukreativ, og at der altid står kcal, protein osv. indhold er b-e-a-tifu! så jeg tænkte på om du kunne lave en proteinrig ret ? jeg mangler sådan inspiration til noget med højt protein indhold, men som samtidigt er kalotielet, til de dage hvor ejg har trænet :)
    knus simple vanilla

  • Mia Brøndum Øelund siger:

    Dejlig opskrift – i stedet for mælk kan der bruges skyr. Så bliver indholdet af protein en del højere 😉

  • Signe siger:

    Det er også rigtig lækkert at bruge soyamælk med vanilje, cheasy vanilje yoghurt 0,2 %, eller putte skyr og vanilje i. Den der vanilje er bare prikken over i’et :-)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *